יום שלישי, 5 ספטמבר, 2023

אילוסטרציה

פתרון רפואי מוכח מחקרית לחרדה ללא תופעות לוואי

מספרים לנו שהרבה אנשים נמצאים בחרדה אבל לא מספרים על תופעות הלוואי הקשות של התרופות הפסיכיאטריות… דורית גרינברג, מנכ”ל חברת מ.ד.ס פארם, מכירה את הנושא היטב ולכן מציעה פתרון רפואי לא תרופתי, מוכח מחקרית לשימוש עצמי בבית לטיפול בחרדה

אילוסטרציה

טיפול בחרדות ללא תרופות. צילום: חברת מ.ד.ס פארם

הפתרון: קלמיגו

המכשיר הנייד הזעיר פותח על ידי עדי ולך, מהנדסת ביו רפואה שסבלה במשך שנים מהתקפי חרדה חוזרים. מדובר במכשיר קטן ונוח לנשיאה המבוסס על מחקרים שהוכיחו שתרגול נשימות מסוגל לסייע להקלה בזמן התקף החרדה על ידי הפעלת המערכת הפרה סימפתטית האחראית על הרגיעה בגוף ומשלב גם רכיב ארומתרפי. הוא פועל על סוללות וכשמניחים אותו בפה ונושפים, בזו אחר זו נדלקות נורות קטנות ומופעל רטט. הקצב שבו הנורות נדלקות משתנה בהתאם לביצועים וכך נותן אינדיקציה לאיכות הנשימה של המשתמש.

מחקרים רבים הוכיחו כי מתח וחרדה נחשבים לגורמים משפיעים ביותר על איכות חיינו, על קצב ההזדקנות ועל הסיכון שלנו לחלות במחלות כרוניות, כמו יתר לחץ דם, דיכאון ומחלות לב. לפיכך הפחתת רמת החרדה והסטרס הכרחית לשמירה על הבריאות, אך הטיפולים התרופתיים המשמשים לבעיות אלה כרוכים לא אחת בתופעות לוואי לא פשוטות ובהשלכות בריאותיות נרחבות.

קלמיגו עוזר בהקלה מידית בזמן התקף וגם משמש כטיפול מונע המרחיק את תדירות ההתקפים. במחקרים נמצא כי טיפול של שלוש דקות בלבד במכשיר מפחית באופן משמעותי את רמת הסטרס והחרדה.

לאתר החברה לחצו כאן

להתייעצות, למידע נוסף ולהתאמה של מכשיר לבעיה,
ניתן לפנות למומחים של חברת מ.ד.ס פארם https://www.mdspharm.co.il/
טל’: 1700-505-508.

הגיבו לכתבה

נוקד קפיטל | Noked Capital

נוקד קפיטל | Noked Capital

מידע כללי אתר החברה: www.noked-capital.co.il שם חברה נוקד קפיטל בע”מ שם באנגלית NOKED CAPITAL LTD מספר חברה 514956846 סוג ארגון חברה סוג תאגיד ישראלית חברה

קרא עוד »
דילוג לתוכן