יום שלישי, 5 ספטמבר, 2023

ג'ורג' פרייסר מנכל פייבטראן

פלטפורמת אינטגרציית הנתונים של Fivetran זמינה עבור לקוחות AWS

שיתוף הפעולה בין Fivetran ל-Amazon Web Services עולה מדרגה עם קבלת הסמכת “AWS Data & Analytics”

ג'ורג' פרייסר מנכל פייבטראן

חברת Fivetran, המספקת פתרונות אינטגרציה אוטומטית של נתונים, הכריזה כי החל מהחודש (דצמבר 2020) לקוחות Amazon Redshift יוכלו להשתמש בפלטפורמת אינטגרציית הנתונים של Fivetran ישירות ממערך אחסון הנתונים של Redshift, במטרה להאיץ את יכולת העלאת הנתונים והפקת תובנות עסקיות. כעת, Fivetran  מאפשרת לרכוש את שירותיה  באמצעות פלטפורמת אמזון ווב סרוויסס  (AWS)במודל תשלום על פי שימוש (“Pay-as-you-go”) דרך ה’מרקט פלייס’ של AWS. יחד, שתי הפלטפורמות הללו מאפשרות ללקוחות AWS להפעיל בקלות אינטגרציה אוטומטית של נתונים, ולראות תוך דקות את הערך שמתקבל מערוצי הנתונים המנוהלים ב-Fivetran. 

הפלטפורמה של Fivetran תחלץ נתונים ממקורות ויישומים שונים מתוך סביבת ה-AWS ומחוצה לה, ותטען באופן אוטומטי את כל הנתונים אל מערך הנתונים של Amazon Redshift. הפתרון מבצע התאמה של הנתונים בתוך Redshift, כך שהם ניתנים לניתוח ומוכנים לשיתוף תובנות עסקיות בין הפלטפורמות. לקוחות שיהיו מעוניינים בכך, יוכלו להפעיל תקופת ניסיון של 14 ימים באופן מידי, ישירות ממערך ה-Redshift שלהן, כאשר פרטי ההגדרות של Redshift ישולבו בה באופן אוטומטי. הפעלת מודל התשלום על פי שימוש מאפשרת גמישות תקציבית גבוהה יותר בשל העובדה שלקוחות לא נדרשים לבצע כל תשלום טרם השימוש. 

שיתוף הפעולה בין AWS ל-Fivetran משרת כעת למעלה מ-300 לקוחות, ביניהם ניתן למצוא את  Spanx, G Advantures, Yext ו- Intercom, ומסייע להן להאיץ באופן משמעותי את ה-“Time-To-Value” שלהן. 

בעקבות המהלך, Fivetran זכתה להוקרה טכנית מצד AWS וקיבלה מוקדם יותר החודש את הסמכת “AWS Data & Analytics“, כהרחבה למעמדה כ”שותפה טכנולוגית מתקדמת” של AWS. בעבר קיבלה Fivetran גם את הסמכת “Amazon Redshift Ready“. בנוסף, Fivetran תוצג במסגרת תוכנית ההיצע האקסקלוסיבית ב- AWS Activate Console, המאפשרת לחברות סטרטאפ ליהנות מתמחור מיוחד.

“Fivetran מחויבת לסייע ללקוחות AWS להפוך לחברות המבססות את פעילותן על סמך נתונים, לקבל החלטות עסקיות טובות יותר ולהגדיל את ההכנסות”, אמר ג’ורג’ פרייז’ר, מנכ”ל Fivetran. “באמצעות אינטגרציה הדוקה יותר של המוצר שלנו עם AWS, ושיתוף פעולה מוגבר, הלקוחות המשותפים שלנו ייהנו מגישה מהירה ואמינה יותר לנתונים שלהם”.

הגיבו לכתבה

נוקד קפיטל | Noked Capital

נוקד קפיטל | Noked Capital

מידע כללי אתר החברה: www.noked-capital.co.il שם חברה נוקד קפיטל בע”מ שם באנגלית NOKED CAPITAL LTD מספר חברה 514956846 סוג ארגון חברה סוג תאגיד ישראלית חברה

קרא עוד »
דילוג לתוכן