יום שלישי, 5 ספטמבר, 2023

קרדיט: פוג'יטסו

פוג’יטסו מציגה דור חדש רב עוצמה של מחשבים שולחניים ותחנות עבודה

הסדרה כוללת דגמי מחזור חיים ארוכים למחשבים ותחנות עבודה המבטיחים עיצוב ערכות שבבים למשך 24 חודשים לפחות – אידאלי ליישומים לבנייה בהתאמה אישית.

קרדיט: פוג'יטסו

מערך מחשבי ה-PC אספרימו (ESPRIMO) גמיש יותר ומספק ביצועים גבוהים מאי-פעם!

מבחר רחב של דגמים הכוללים את מעבדי הדור העשירי של אינטל, החל מהסדרה למשימות כבדות ומורכבות, ESPRIMO P ועד המחשב האולטרה-קטן ESPRIMO G9010 mini PC.

הסדרה כוללת דגמי מחזור חיים ארוכים למחשבים ותחנות עבודה המבטיחים עיצוב ערכות שבבים למשך 24 חודשים לפחות – אידיאלי ליישומים לבנייה בהתאמה אישית.

 

המחשבים השולחניים החדשים מסדרת Fujitsu ESPRIMO הם גמישים יותר ומספקים ביצועים גבוהים מאי פעם. הם משלבים מעבדים של אינטל מהדור ה- 10  משפחת הנייחים העדכנית של החברה מוסיפה גמישות רבה יותר למשתמשים, עם דגמים חדשים שנעים בין מחשב במארז TOWER רב-תכליתי למחשב הננסי עם מארז בנפח של פחות מליטר (sub-one-liter).

הקו החדש מציג שיפורים רחבי טווח:

  • סדרת ה- ESPRIMO P הכוללת מחשבי Micro tower מובלת על ידי ESPRIMO P9910, התומך במעבדי Intel® Core™ i9-10900K כמו גם במעבדים נמוכים יותר, בכרטיסים גרפיים עתירי ביצועים ובאורך מלא ומציע יכולות להרחבת המערכת. דגם זה כולל ספק כוח חזק של 680 וואט כדי להתמודד בקלות עם כרטיסי תוספת ייעודיים.
  • סדרת ה-Small Form Factor ESPRIMO D מציגה מארז חדש ומתקדם בנפח של 8.3 ליטר. בסדרה זו 2 דגמים: ESPRIMO D7010 ודגם ESPRIMO D9010 בקווי הפרימיום. המארז הקטן יותר הופך את סדרת
    ה- ESPRIMO D לבחירה אידיאלית לסביבות צפופות בהן שטח השולחן מוגבל. גם בדגם הזה ניתן לקבל מעבד Intel® Core™ i9-10900 וכן מגוון כרטיסים גראפיים ביניהם הכרטיס החדש NVIDIA® GeForce® GTX 1650.
  • מחשב ה-ESPRIMO Q (mini PC) מגיע כעת בשחור או לבן. דגם זה כולל כונן אופטי וספק כח פנימי (היחידי בגודל זה המכיל ספק בילט-אין במארז) בתוך מעטפת דקיקה ואלגנטית. על אף גודלו המזערי, מכיל מארז ה Q עד 11 יציאות לחיבוריות , והוא מתאים לשימוש משרדי וקמעונאי, כמו גם להפעלת שלטי חוצות ושילוט דיגיטלי.  
  • סדרת ה- ESPRIMO G ה-ultra small הננסי הנחשב לאחד הקטנים בעולם בנפח של 900 סמ”ק בלבד! אף על פי כן, כולל המארז הננסי קירור ללא מאוורר (Fanless) לפעולה שקטה בסביבת עבודה ארגונומית. סידרה זו אידאלית לעבודה מהבית
  • ה-ESPRIMO K הכוללת מחשבי All-in-One מציג מראה רענן ונקי הכולל כיסוי לבן אלגנטי ותצוגה בגודל 24 אינץ’, ללא מסגרת משלושה צדדים. עדכון תכנון זה משקף את השימוש הפופולרי במחשבי All-in-One במיקומים בולטים במיוחד כמו שולחנות עבודה בחזית המשרד, צ’ק-אין במלונות וכנקודות גישה ציבוריות לשירות עצמי. עיצוב ארגונומי ומתכוונן לגובה אומר שכל משתמש יכול למצוא בקלות עמדת עבודה נוחה.

מפוג’יטסו נמסר: “עם הדור העשירי של דגמי ESPRIMO של פוג’יטסו, השקיעה החברה בפיתוחים מדהימים במערך המחשבים השולחניים. בזכות פיתוח מארזים קטנים יותר ללא התפשרות על היצעים ותכולות, נכון לומר שהמחשב כאילו נעלם פיזית משולחן העבודה. ישנם כיום מקרים רבים בהם מחשב שולחני יכול להיות בחירה מצויינת וזולה משמעותית על פני המחשב הנייד. עם טכנולוגיית מעבד טובה, מחשבי ה-PC מסדרת Fujitsu ESPRIMO הם חזקים יותר – וחסכוניים יותר בצריכת החשמל  ועל רקע אתגרי העבודה מהבית המחשבים הנייחים שלנו מהווים אלטרנטיבה מצויינת למחשבים ניידים”

תמחור וזמינות

המוצרים זמינים בישראל דרך שותפיה העסקיים של החברה בארץ. 

מחיר לדוגמא מחשב Esprimo P5010 Tower הכולל: מעבד Intel Core i5-10400, זיכרון 8GB DDR4-2933, דיסק מהיר מסוג SSD PCIe 512GB M.2 NVMe, מערכת הפעלה  Win10 Pro, מקלדת עברית מקורית, עכבר ושירות יצרן 3 שנים באתר הלקוח יעלה כ- 2900 ₪ כולל מע”מ. 

הגיבו לכתבה

נוקד קפיטל | Noked Capital

נוקד קפיטל | Noked Capital

מידע כללי אתר החברה: www.noked-capital.co.il שם חברה נוקד קפיטל בע”מ שם באנגלית NOKED CAPITAL LTD מספר חברה 514956846 סוג ארגון חברה סוג תאגיד ישראלית חברה

קרא עוד »
דילוג לתוכן