יום שלישי, 5 ספטמבר, 2023

Booking.com

מצב שקט: היעדים שיעזרו לכם לנקות את הראש לקראת השנה החדשה

עם תחילתה של שנה אזרחית חדשה, אין זמן מתאים יותר לערוך חשבון נפש ולספוג קצת השראה לתכנון החופשה הבאה לריענון הגוף והנפש, שנוכל לממש ברגע שיהיה מספיק בטוח לחזור ולטייל בעולם

Booking.com

שנת 2020, אשר נפתחה עם וירוס הקורונה, הייתה שנה מאתגרת שאילצה רבים לנווט את דרכם במציאות שמשתנה כל הזמן. עם תחילתה של שנה אזרחית חדשה, אין זמן מתאים יותר לערוך חשבון נפש ולספוג קצת השראה לתכנון החופשה הבאה לריענון הגוף והנפש, שנוכל לממש ברגע שיהיה מספיק בטוח לחזור ולטייל בעולם. ממחקר שערכה Booking.com, עולה כי 51%* מהמטיילים הישראליים מתכננים חופשה מרגיעה ונינוחה לפני קיץ 2021. עקב כך, המומחים של Booking.com חיפשו ביותר מ-153,000 יעדים ואזורים ברחבי העולם ומצאו ארבעה יעדים אידיאליים מעוררי השראה עבור כל המעוניינים במקום מפלט מושלם שיאפשר לנוח, להירגע ולחזור לחיים בכוחות מחודשים. 

Chewton Glen Hotelהמפשיר, בריטניה

מלון חמישה כוכבים השוכן בבית כפרי ומציע לאורחיו מסעדה עטורת פרסים ותפאורה הכוללת 130 דונם של נוף. מדובר באזור יפהפה המספק לשוהים בו מקום אידיאלי לחידוש מצברים והתנתקות מהעולם ומאפשר להם להתחבר מחדש לטבע הסובב את שטח המלון המפואר. 

Navutu Dreams Resort & Wellness Retreatסיאם ריפ, קמבודיה

אתר נופש הכולל שלוש בריכות שחייה, מרכז כושר ומסעדה. הוא נמצא במרחק עשרים דקות נסיעה בלבד מאתר המורשת העולמית המיסטי, אנגקור וואט (Angkor Wat), שפשוט אסור לפספס בעת ביקור בקמבודיה. כל החדרים האלגנטיים של המקום כוללים מרפסת פרטית עם נוף לבריכה או לגנים מרהיבים. לצד שיעורי יוגה לניקוי רעלים ושחרור מתחים, מציע המקום גם טיפולי עיסוי שונים, ביניהם דיקור. המסעדה באתר מציעה תפריט בריאות מיוחד לצד מאכלים מקומיים ובינלאומיים, וכן שיעורי בישול לאורחים. 

W Barcelonaברצלונה, ספרד

מראות נופים ציוריים של חוף ברצלונטה (Barceloneta) נשקפים ממבנה המלון W Barcelona. אם חשבתם שהמראות הללו לא מרגיעים מספיק, תוכלו להתרשם מבריכת האינפיניטי בה מתהדר המלון, כמו גם בבר בגג המבנה ואף במגוון טיפולי יופי ובריאות. 

L’Horizon Resort & Spaפאלם ספרינגס, ארה”ב 

מנוחה אמיתית וטהורה ממתינה לכם באתר הנופש והספא L’Horizon Resort & Spa המציע שימוש חופשי באופניים. אם אתם מאלה שסיבוב קניות הוא הדבר שיעשה לכם טוב על הלב, תוכלו לקפוץ לחנות הענקית של סאקס פיפת’ אווניו (Saks Fifth Avenue) או למרכז הקניות פאלם ספרינגס סקוור (Palm Springs Square), הנמצאים מרחק נסיעה קצרה משם.

הגיבו לכתבה

נוקד קפיטל | Noked Capital

נוקד קפיטל | Noked Capital

מידע כללי אתר החברה: www.noked-capital.co.il שם חברה נוקד קפיטל בע”מ שם באנגלית NOKED CAPITAL LTD מספר חברה 514956846 סוג ארגון חברה סוג תאגיד ישראלית חברה

קרא עוד »
דילוג לתוכן