יום שלישי, 5 ספטמבר, 2023

צילום יח"צ

פיליפס משיקה בישראל את סדרת מכשירי Philips Lumea Advanced להסרת שיער ביתית בטכנולוגיית IPL

המכשירים החדשים בסדרת Lumea מותאמים ובטוחים לשימוש ביתי

צילום יח"צ

בתקופה שבה מכוני היופי סגורים ואנחנו מתגעגעות לביקור הקבוע אצל הקוסמטיקאית האהובה עלינו, רבים מאיתנו עדיין מרגישות/ים את הצורך להמשיך לשמור על שגרת טיפוח קבועה, גם תחת אילוצים. מתוך הבנה זו, רויאל פיליפס (NYSE: PHG, AEX: PHIA), מובילה עולמית בטכנולוגיות בריאות, השיקה בישראל את סדרת המכשירים Philips Lumea Advanced להסרת שיער המותאמים לשימוש ביתי, אשר פועלים בטכנולוגיית IPL, הנפוצה בשימוש במכוני יופי ואצל קוסמטיקאיות. סדרת Philips Lumea Advanced פותחה בשיתוף מומחים לרפואת עור לאורך 10 שנים ונבדקה במחקרי צרכנים עם אלפי משתתפים.

Image003
צילום יח”צ

הכינו את גופכן לקיץ 

חודשי החורף שבהם יש חשיפה מועטה לשמש, יחד עם הסגירה המתמשכת של מכוני היופי עקב מגפת הקורונה, הפכו את התקופה הנוכחית למתאימה ביותר להתמדה בשגרת הטיפוח באופן פרטי בבית, בצורה יעילה, נוחה ובזמן המתאים ביותר. 

המכשירים בסדרת Philips Lumea Advanced מבוססים על טכנולוגיית IPL (Intense Pulsed Light) הנפוצה בשימוש במכוני יופי ואצל קוסמטיקאיות. השיטה מבוססת על הבזקי אור אשר נשלחים לשורש השיערה ומונעים צמיחה מחודשת. בשימוש קבוע, טיפול באמצעות מכשיר IPL ישאיר את העור חלק לאורך זמן, תוך הפחתה בכמות השיער הצומח. סדרת המכשירים של פיליפס מספקת את היתרונות של שימוש בטכנולוגיית IPL להסרת שיער אצלכם/ן בבית. 

נוחות ויעילות תוך שמירה על בטיחות שימוש  

המכשירים בסדרת Philips Lumea Advanced נבדקו קלינית ונמצאו יעילים בהפחתת שיער לאורך זמן, כאשר השימוש במכשיר מספק תוצאות של הפחתת שיער בשיעור של 85% לאחר 3 טיפולים דו-שבועיים רצופים. לאחר 8 טיפולים דו-שבועיים, העור נשאר חלק למשך כ-3 חודשים*. 

המכשירים בסדרת Philips Lumea Advanced נוחים לשימוש בזכות טכנולוגית Slide N Flesh המאפשרת החלקה קלה של המכשיר על גבי הרגל לתפעול פשוט ומהיר יותר ובזכות טכנולוגית Stamp N Flesh לטיפול באזורים מקומרים. המכשירים מספקים מהירות שימוש גבוהה המאפשרת לקבל עור חלק תוך דקות טיפול בודדות: 4 דקות לטיפול באזור הפנים, 4 דקות לטיפול באזור קו הביקיני, 2 וחצי דקות לטיפול בבתי השחי ו-15 דקות לטיפול בחלק התחתון ברגליים. 

מכשירי ה-Philips Lumea Advanced מתאימים לשימוש עבור רוב גווני העור וסוגי השיער השונים. המכשירים מצוידים בחיישן מובנה המוודא את ההתאמה ובטיחות השימוש לפי גוון העור של המשתמש/ת. החיישן מסייע בבחירת הגדרות העוצמה האפקטיביות ביותר עבור המשתמש/ת מבין 5 דרגות עוצמה שונות**. כמו כן, המכשירים נבדקו ונמצאו בטוחים ויעילים לשימוש גם באזורים רגישים ואינטימיים. המכשירים כוללים מערכת הגנה אשר מונעת שחרור של הבזק אור כאשר המכשיר לא מונח באופן מלא על גבי העור ופילטר UV המגן על העור מפני קרינת  UV.

חיסכון כלכלי ללא הוצאות נוספות

המכשירים בסדרת Philips Lumea Advanced כוללים נורה אשר מספיקה ליותר מ-200 אלף הבזקי אור, כאשר משמעות הדבר היא שאין צורך בהחלפת הנורה או ברכישה של חלקי חילוף או תכשירים משלימים. המכשירים בסדרה מגיעים עם נרתיק מהודר להגנה ואחסון נוח כאשר המכשיר אינו בשימוש. השימוש במכשיר מתבצע תוך חיבור לחשמל בלבד. 

דגם BRI920 – עושה שימוש בטכנולוגיית IPL אשר מותאמת לגוף ולפנים. המכשיר מגיע עם Touch up Trimmer להסרת שערות עדינות באזור הגבות ובמיקומים נוספים. 

דגם BRI922 – עושה שימוש בטכנולוגיית IPL אשר מותאמת לגוף, לפנים ולקו הביקיני. המכשיר מגיע עם אביזר פילטר אור נוסף, צר יותר, המיועד לאזורים עדינים ורגישים כמו שפה עליונה, לחיים, סנטר ועם מברשת חשמלית VisaPure  לניקוי יסודי של עור הפנים והצוואר. 

יעל סונסינו, מנהלת שיווק לתחום הטיפוח בפיליפס, אמרה כי, בתקופת הקורונה  נאלצנו להסתגל לשינויים רבים באורח החיים שלנו בין היתר עבודה מהבית, ריחוק חברתי ושגרת טיפוח מצומצמת. מסקר שערכנו נוכחנו לגלות  שיותר ממחצית מהמשיבות דיווחו, ששגרת הטיפוח שלהן נפגעה כתוצאה מהסגר והן לא הצליחו לשמור על שגרת הטיפוח הרגילה שלהן.  מדובר בנתון שאינו מפתיע נוכח העובדה שמכוני יופי וטיפוח נאלצו להיות סגורים. פיליפס לומאה הוא פתרון לכל מי שמעוניין/נת לנצל את חודשי החורף ולהסיר שיער בשיטת IPL בצורה מהירה ובטוחה מבלי לצאת מהבית. את התוצאות ניתן לראות כבר לאחר  ארבעה טיפולים. מדובר  במתנה מושלמת שאנו יכולים להעניק לעצמנו או לאהובים עלינו כפיצוי על שנה כל כך מורכבת.”

 

מחיר וזמינות

מחיר מומלץ לצרכן, דגם: BRI920 – 1,790 שקלים. 

מחיר מומלץ לצרכן, דגם: BRI922 – 1,990 שקלים.

להשיג בחנויות החשמל המובחרות. 

* בהתאם לתוצאות מחקרים שבוצעו על ידי פיליפס בקרב 45 נשים.

** יש לבדוק התאמת המכשיר לסוג השיער וגוון העור טרם הרכישה והשימוש. 

הגיבו לכתבה

נוקד קפיטל | Noked Capital

נוקד קפיטל | Noked Capital

מידע כללי אתר החברה: www.noked-capital.co.il שם חברה נוקד קפיטל בע”מ שם באנגלית NOKED CAPITAL LTD מספר חברה 514956846 סוג ארגון חברה סוג תאגיד ישראלית חברה

קרא עוד »
דילוג לתוכן