יום שלישי, 5 ספטמבר, 2023

קבוצת קורס ההכשרה הראשונה

מטריקס BI משיקה הכשרה לתחום המבוקש ביותר בימי הקורונה – הדאטה

בזמן שמשבר הקורונה העיר את הצורך והחיוניות של אנשי הדאטה בארגונים רבים, חברת מטריקס BI, המשמשת כזרוע ה-BI והביג דאטה של חברת הטכנולוגיות מטריקס, השיקה מסלול מקצועי ייחודי תחת השם Data Universe, במסגרתו מאתרת החברה את טובי המוחות הטכנולוגיים אשר יצטרפו למסלול הכשרה אינטנסיבי. מטרת הפרויקט להוות את מסלול ההתמקצעות של הדור הבא של מפתחי הדאטה בישראל.

קבוצת קורס ההכשרה הראשונה

“הקורונה הביאה לכך שארגונים רבים מקצצים בתקציבים ובו בזמן דורשים יותר תוצרים, תוך שהם נאלצים להתמודד עם מציאות חדשה שלא הכירו קודם והטמעת טכנולוגיות ופתרונות שיסייעו להם לעמוד בה בהתאם, ולכן יש צורך להיערך לכך מראש עם כוח אדם מתאים”, אומר ניר צרפתי, מנהל מרכז ההכשרה Data Universe במטריקס BI. “חברת מטריקס BI אינה חברת הכשרות אלא בית תוכנה וחברה מומחית בתחום הדאטה. כחברה פרויקטלית אנו מתאימים את הידע והשימוש בטכנולוגיות עבור כל פרויקט שאנחנו מובילים, בהתאם לתחום העיסוק של הלקוח ולדרישותיו. מאחר ואנחנו כבר שנים רבות מכשירים את העובדים שלנו בשיטה אשר הוכיחה את עצמה פנימית בארגון, החלטנו כעת לפתוח את המתודולוגיה שלנו לכלל הלקוחות”. 

המסלול מתחיל בפרק ההכשרה אשר ניתן ללא עלות ונערך מדי יום על פני כארבעה וחצי חודשים, בסיומם מובטחת למשתתפים עבודה בתחום הדאטה, שנחשבת לאחת המבוקשות בימים אלו. ההכשרה מועברת על ידי צוות מומחים בעלי ניסיון מטעם מטריקס BI, אשר גם לקחו חלק בפיתוח התכנית, כאשר מושם דגש על ניסיון מעשי והרבה פרקטיקה. תכני ההכשרה מועברים בימים אלו באופן מקוון באמצעות אוניברסיטאות מקוונות שמקנות את התוכן העיוני הנדרש, בזמן שצוות המרצים מספק את ההתנסות המעשית באמצעות התמודדות עם סיטואציות מקצועיות משגרת היום יום. 

המשתתפים, מקבלים כישורים המאפשרים להם לסגל יכולות של גמישות והתאמה על פי דרישות השוק ושינויי הטכנולוגיות, בזמן שהם מעניקים להם גם את היכולות להמשיך ולרכוש ידע באופן עצמאי. במהלך ההכשרה הם נחשפים לטכנולוגיות וכלים חדישים בתחום הדאטה הכוללים פלטפורמות ענן כגון AZURE, לצד יכולות תכנות ב-Python.

פרק נוסף במסלול מוקדש לתהליך הקליטה בפרויקט ספציפי או בתוך הארגון, במסגרתו רוכשים המשתתפים את הידע הנדרש להם למילוי תפקידם טרם כניסתם לתפקיד. לאורך כל תקופת ההעסקה מקבלים המשתתפים תמיכה מקצועית על ידי צוות המומחים של מטריקס BI בהתאם לצרכי הארגון או הפרויקט בו הם השתלבו, כאשר ניתנת להם האפשרות לחזור ולרכוש ידע נוסף בכל שלב נתון.

“אנחנו מאמינים שההכשרה לעולם אינה נגמרת ועל כן המסלול אינו מסתיים בפרק הכשרה חד פעמי אלא בליווי של העובדים לאורך זמן”, אומר צרפתי. לפיו, “מסלול זה מקבל משנה תוקף בימים אלו כאשר הקורונה הביאה עמה דרישה גדולה למקצועני נתונים המסוגלים להתמקצע ולהשתלב במגוון רחב ומשתנה של דרישות פרויקטליות וטכנולוגיות”.

לאחרונה הסתיים קורס ההכשרה הראשון ובסיומו נקלטו משתתפי התוכנית במסגרת פרויקטים של מטריקס BI ובקרב פעילות לקוחות החברה. כעת נמצאת החברה בתהליכי גיוס למחזור נוסף שייפתח בשניים באוגוסט. התכנית פתוחה למועמדים מצטיינים בוגרי מדעי המחשב, תואר ראשון בתעשייה וניהול, כלכלה, מערכות מידע ותארים אנליטיים נוספים, או עבור כאלו בעלי אוריינטציה אנליטית וריאלית אשר מעוניינים לעשות הסבה לתחום הדאטה.

לפרטים נוספים לחצו כאן ולהגשת מועמדות לחצו על הקישור כאן

הגיבו לכתבה

נוקד קפיטל | Noked Capital

נוקד קפיטל | Noked Capital

מידע כללי אתר החברה: www.noked-capital.co.il שם חברה נוקד קפיטל בע”מ שם באנגלית NOKED CAPITAL LTD מספר חברה 514956846 סוג ארגון חברה סוג תאגיד ישראלית חברה

קרא עוד »
דילוג לתוכן