יום שלישי, 5 ספטמבר, 2023

אלכס לויטין מנהל אגף Crm ופתרונות עסקיים במטריקס קרדיט עידן גרוס

מטריקס השלימה פרויקט שדרוג מערכת CRM עבור מבטח סימון

האתגר המשמעותי בפרויקט היה טמון בעובדה שמדובר במערכת ותיקה, גדולה ומורכבת, בעלת בסיס נתונים רחב שפותחה לאורך שנים רבות

אלכס לויטין מנהל אגף Crm ופתרונות עסקיים במטריקס קרדיט עידן גרוס

חברת הטכנולוגיה מטריקס השלימה פרויקט שדרוג מערכת CRM עבור מבטח סימון, שבמהלכו שודרגה מערכת ה-CRM של החברה לגרסתCRM DYNAMICS 365 on premise 9.0 . הפרויקט, שיצא לפועל על ידי אגף CRM ופתרונות עסקיים של החברה, כלל הסבת נתונים מלאה וביצוע התאמות ושינויים לשם שימוש ביכולות החדשות והמתקדמות של הפלטפורמה. הפרויקט נמשך כחצי שנה והמערכת עלתה לאוויר באוקטובר 2020. עלות הפרויקט מוערכת במיליון שקלים. 

מבטח סימון הינה סוכנות ביטוח הגדולה בישראל המנהלת הסדרים פנסיוניים ופיננסיים, אשר נמצאת בבעלות מלאה של מגדל חברה לביטוח בע”מ. מערכת ה-CRM שפועלת בחברה משמשת את מרבית העובדים בתדירות יום יומית ומרכזת את כלל הפעילות מול הלקוח, מאפשרת ניהול תיקי לקוח, תיאום פגישות עבור סוכני המכירות, ניהול תביעות, מכילה טפסים דיגיטליים ומאפשרת מגוון תהליכים רוחביים נוספים.

גילה באלי, מנהלת תחום מערכות מידע במבטח סימון קרדיט אלינור הררי
גילה באלי, מנהלת תחום מערכות מידע במבטח סימון קרדיט אלינור הררי

טרם יציאתה לפרויקט, עובדי מבטח סימון כבר עשו שימוש במערכת מבוססת פלטפורמת  2011CRM DYNAMICS. פלטפורמה ישנה זו שודרגה לפלטפורמה עדכנית התואמת את סביבות העבודה החדשות בתחומי התשתיות, החיבוריות והאפליקציות הקיימות היום בשוק. 

הצורך בשימור תאימות גרסאות מול תשתיות הארגון והרצון ליהנות מהיכולות החדשניות של הגרסה העדכנית הובילו את מבטח סימון לצאת לפרויקט שדרוג. הפרויקט מאפשר למבטח סימון ליהנות מסט רכיבים מודרניים וחדשניים ולשפר את חווית השירות עבור הלקוחות והעובדים כאחד, בין אם על ידי שילוב רכיבי UI/UX חדשניים ובין אם על ידי שיפור תהליכי העבודה הנדרשים מול המערכת.

האתגר המשמעותי בפרויקט היה טמון בעובדה שמדובר במערכת ותיקה, גדולה ומורכבת, בעלת בסיס נתונים רחב שפותחה לאורך שנים רבות. נדרש היה לבצע בה שינוי הדורש העתקת מסדי נתונים ושילוב שינויים בהם ללא השפעה על העבודה השוטפת של הארגון. יתר על כן, המערכת מחוברת למספר רב של מערכות וממשקים שונים, דבר שהוסיף למורכבות פרויקט השדרוג ולבדיקות התקינות. 

אגף ה-CRM במטריקס צבר ניסיון רב בפרויקטי שדרוג בשנים האחרונות, פיתח כלים ומתודולוגיה ייחודית המאפשרת שדרוג מהיר ונטול סיכונים. באמצעות ניסיון זה ובעזרת תוכנית עבודה קפדנית שהוכנה מראש, לוחות זמנים קצובים ושיתוף פעולה נהדר עם הלקוח, ובייחוד צוות הבדיקות שלו, הפרויקט עמד בהצלחה בלוחות הזמנים שהוגדרו בתחילת הדרך. וכל זאת למרות שלל אתגרים שסיפקה לנו התפרצות הקורונה במהלך הפרויקט.  

גילה באלי, מנהלת תחום מערכות מידע במבטח סימון: “כמי שעוסקת בנושא וחיה את התחום, אני ערה למורכבויות שעלול לעורר תהליך שדרוג מסוג זה. ניסיונם עתיר השנים של אנשי מטריקס, לצד המקצועיות הבלתי מתפשרת שלהם, הורגשו כבר מהרגע הראשון וסייעו לנו לבצע את עבודות השדרוג בצורה חלקה ומוצלחת. עם השלמת הפרויקט, הצלחנו להדביק פער טכנולוגי וכיום אנו נהנים מעבודה בסביבה מתקדמת המאפשרת לנו לשפר את עבודת הליבה של מבטח סימון”. 

אלכס לויטין, מנהל אגף CRM ופתרונות עסקיים במטריקס: “תודות לשיתוף הפעולה ההדוק עם צוותי מערכות המידע במבטח סימון, הצלחנו להשלים את פרויקט שדרוג המערכות בהצלחה על אף המורכבות שלו. אנחנו שמחים ללוות חברות מובילות כדוגמת מבטח סימון, ולהצעיד אותן אל עבר קדמת הטכנולוגיה אשר פותחת בפניהן שלל אפשרויות מתקדמות ומספקת להן סביבה אידיאלית לשם ביצוע עבודתן השוטפת ואף מעבר”. 

הגיבו לכתבה

נוקד קפיטל | Noked Capital

נוקד קפיטל | Noked Capital

מידע כללי אתר החברה: www.noked-capital.co.il שם חברה נוקד קפיטל בע”מ שם באנגלית NOKED CAPITAL LTD מספר חברה 514956846 סוג ארגון חברה סוג תאגיד ישראלית חברה

קרא עוד »
דילוג לתוכן