יום שלישי, 5 ספטמבר, 2023

סדרת מוצרי יורידג' של יופיקס המשווקים באנגליה צילום חגית גורן

“יופיקס” תייצא יוגורט טבעוני חדש תחת השם YO’RIDGE לאנגליה

יופיקס, סטארט-אפ ישראלי שהתחיל את דרכה בחממת הקיטשן של שטראוס, מתחיל לייצא לשוק הבריטי סדרת יוגורטים טבעונית תחת המותג THE REAL FOODISTS, המוצר יימכר בשלב הראשון בכ-80 חנויות נוחות ובחנויות טבע ובריאות בלונדון ובקרוב גם בסניפי GREEN של שופרסל בישראל 

סדרת מוצרי יורידג' של יופיקס המשווקים באנגליה צילום חגית גורן

חברת יופיקס, סטארט-אפ ישראלי בתחום המזון מן הצומח שהתחיל את דרכה בחממת הקיטשן של שטראוס, מתחילה לייצא סדרת מוצרים חדשה בשם YO’RIDGE לשוק הבריטי תחת המותג THE REAL FOODISTS. מדובר בסדרת יוגורטים חדשה מן הצומח עם חתיכות שיבולת שועל, המיוצרים רק מרכיבים איכותיים ביותר. היוגורט אינו מכיל סוכר לבן, מייצבים, חומרים משמרים וצבעי מאכל ומכיל חיידקים פרוביוטיים בדומה ליוגרט חלבי ואחוז גבוה של פרי. הסדרה החדשה תימכר בשלב הראשון בכ-80 חנויות נוחות ובחנויות טבע ובריאות בלונדון ובהמשך, הכוונה להפיץ את המוצרים גם ברשתות המזון הגדולות בבריטניה. בנוסף, יושק המוצר בקרוב גם בשוק הישראלי ויימכר בסניפי GREEN של רשת שופרסל. 

יופיקס הוא כאמור סטארט-אפ ישראלי שיזם ופיתח רונן לביא שפועל תחת החממה של שטראוס ושל רשות החדשנות. החברה משווקת בישראל את מותג היוגורט הטבעוני ONLY, המיוצר בישראל במפעל החברה בנתיבות, בשיתוף מחלבת שטראוס. YO’RIDGE הוא פיתוח חדש של יוגורט טבעוני שאינו מבוסס על סויה אלא על 4 חומרי גלם בלבד – כולם מן הצומח – בהם שיבולת שועל, עדשים, שומשום וקוקוס. הסדרה כוללת 3 טעמים: בננה מייפל ופולי קקאו, תפוח עץ חמוציות וקינמון, ואוכמניות פטל ודומדמניות שחורות. היוגורטים משווקים באריזה מיוחדת של קערת ארוחת בוקר ובעיצוב ססגוני. מדובר בפעם הראשונה שמוצר של יופיקס משווק בחו”ל, וזאת לאחר פיילוט שהחל טרום הקורונה בחודש פברואר. את ההפצה של המוצר בלונדון מבצעת יופיקס על ידי צוות מקומי ייעודי. המוצר יימכר באריזות בודדות של 125 גרם במחיר של 1.69-1.99 פאונד ליחידה. 

לדברי סטיב גרין, מנכ”ל “יופיקס“, “שוק תחליפי החלב צובר תאוצה בשנים האחרונות בישראל כמו גם בעולם, כשחברות מוצרים החלב מבקשות להתמודד עם ההאטה בצריכת חלב באמצעות יצירת חלופות והעמק הפנייה לקהלים של צרכנים הרגישים ללקטוז או כאלה המעדיפים לצמצם או להימנע מצריכת חלב. אחת המשקיעות שהצטרפו לסבב הגיוס של יופיקס בפברואר האחרון היא קבוצת מולר הגרמנית. בשני סבבי הגיוס האחרונים גייס הסטארט אפ סכום של כ-4.5 מיליון דולר, וזאת במטרה להרחיב את הפעילות אל מחוץ לישראל”.

הגיבו לכתבה

נוקד קפיטל | Noked Capital

נוקד קפיטל | Noked Capital

מידע כללי אתר החברה: www.noked-capital.co.il שם חברה נוקד קפיטל בע”מ שם באנגלית NOKED CAPITAL LTD מספר חברה 514956846 סוג ארגון חברה סוג תאגיד ישראלית חברה

קרא עוד »
דילוג לתוכן