יום שלישי, 5 ספטמבר, 2023

אורן יצחקי

אורן יצחקי, מנטור הכושר התזונה ואורח החיים הבריא בריאיון חושפני

לאחר שהתראיין כמעט לכל המקומונים וכבש את מסך הטלוויזיה אצל אודטה אורן יצחקי הפך לשם דבר בעולם הכושר בישראל דווקא בתקופה הקשה שעוברת על הענף. הוא סוף סוף מתפנה לריאיון חושפני במיוחד ל-web-times

אורן יצחקי

אורן יצחקי
אורן יצחקי

כוכב הפיטנס העולה? ככה להגדיר אותך?

“אני חושב שאפשר להסתפק באורן”

 

ספר לנו איך פרצת ככה לעולמנו בבום אחד גדול

“האמת שזה מה שהמון אנשים חושבים וזה פשוט לא נכון, אני המון שנים בתחום, מעל 10 שנים אם נדייק. אבל כנראה שעכשיו פשוט הגיע הזמן שלי. החשיפה ברשתות החברתיות גדלה משמעותית בשנים האחרונות, אני מייצר המון תוכן והגולשים אוהבים את זה. אם מוסיפים לזה את החשיפות בטלוויזיה ובמקומונים, זה מרגיש לפעמים לאנשים שאני בכל מקום”

 

בוא נחזור רגע להתחלה, מה אתה יכול לספר לנו על אורן הילד?

“נקודת פתיחה רגישה, תרתי משמע. תמיד שמדברים איתי על הילדות שלי אני מתרגש. הייתי ילד קטן. מאוד. ורזה מאוד. אבל ילד שמוקף בחברים משפחה והמון המון אהבה.
המציאות של להיות ילד קטן ורזה היא לא פשוטה, ואנחנו גם מדברים על לפני כמה וכמה שנים. זה לא כמו היום שיש פתיחות וסובלנות לשונה, לחלש יותר. וגם נדמה לי שזו מציאות קשוחה יותר לילדים בנים במימדים הללו מאשר לבנות.

 

אורן יצחקי
אורן יצחקי

חלמת/חשבת שתהיה מה שאתה היום?

אני לא בטוח שחשבתי שכושר תזונה ואורח חיים בריא יהיו העיסוק שלי, אבל כן, בתור ילד בהחלט חלמתי להראות כמו שאני היום. לא ממקום של שחצנות, זה מהמקום של כמיהה של ילד ממש רזה, חלש פיזית, ובעיקר מתוסכל.

 

מה ההיבט הכי חשוב שאתה עובד עם המתאמנים שלך עליו?

“זה שילוב, אין מרכיב אחד. זה כמו עוגה, צריך את כל המרכיבים על מנת שהיא תצא טעימה ומאוזנת. גם במקרה הזה – תזונה, אימונים וכמובן גם ההיבט הפסיכולוגי, הכל חייב להיות מותאם ומסונכרן על מנת להצליח.

 

כמה פעמים אתה מתאמן בשבוע ומה אתה עושה על מנת לתחזק את עצמך?

“זו שאלה שממש כולם שואלים, אני משתדל להתאמן 4 פעמים בשבוע, אימונים קשוחים כי הזמן שלי קצר ורצוי שכל אימון שמוקדש לי ולא למתאמנים שלי יהיה ממוקד ורציני. כמות האימונים שלי תלויה מן הסתם בעומס הלו”ז והיומן, אבל אני ממש מתאמץ שגם בשבועות לחוצים מאוד, עדיין להקדיש לעצמי את זמן האימונים החשוב הזה ולא לוותר על עצמי או לעצמי.”

אם תקבל הצעה להיכנס לבית האח הגדול, מה תענה?

אורן יצחקי
אורן יצחקי

“האמת שאין לי תשובה בשלוף. מצד אחד כל החשיפה הזו מאוד מפתה ובטח ממנפת את העסקים ובכלל. עם זאת אני אחד שמעורב בכל שלב בסרטונים ובפרסומות שאני מצלם או משתתף בהם. עד רמת הזווית, ומה נכנס ומה נשאר על רצפת חדר העריכה ואפילו באיזה צבע עיצבו את הכותרת.
בתוכניות טלוויזיה כמו האח הגדול אין שום שליטה על התוצר ואני חייב להודות שזה קצת קשה לי.”

 

לסיום, תן לנו טיפ קסם לחיטוב

“הטיפ הטוב ביותר שאני יכול לתת הוא, שאין שום קסם בתהליך חיטוב, אין קיצורי דרך ואין ארוחות חינם – תרתי משמע. תהליך חיטוב כולו תלוי בזמן ובהקרבה של המתחטב/ת – רק שם טמונה ההצלחה.”

הגיבו לכתבה

נוקד קפיטל | Noked Capital

נוקד קפיטל | Noked Capital

מידע כללי אתר החברה: www.noked-capital.co.il שם חברה נוקד קפיטל בע”מ שם באנגלית NOKED CAPITAL LTD מספר חברה 514956846 סוג ארגון חברה סוג תאגיד ישראלית חברה

קרא עוד »
דילוג לתוכן